ÚLTIMAS NOTICIAS PLATAFORMA AULES

INFORMACIÓN DE RESPONSABLES DE LA PLATAFORMA AULES.

Se ha restablecido el acceso a Aules al alumnado de FP semipresencial. Desde la Generalitat estamos trabajando para normalizar lo antes posible el acceso de todo el alumnado. El próximo lunes 23 se remitirá un calendario de acceso para cada nivel educativo, siempre teniendo en cuenta que será de forma gradual por enseñanzas de modo que se pueda garantizar el correcto funcionamiento de la plataforma.
Gracias a tod@s por el trabajo de preparación realizado durante estos días y muchos ánimos.

--------------

S'ha restablit l'accés a Aules a l'alumnat d'FP semipresencial. Des de la Generalitat estem treballant per a normalitzar al més prompte possible l'accés de tot l'alumnat. Dilluns que ve es remetrà un calendari d'accés per a cada nivell educatiu, sempre tenint en compte que serà de manera gradual per ensenyaments de manera que es puga garantir el correcte funcionament de la plataforma.
Gràcies a totes i a tots pel treball de preparació realitzat durant aquests dies i molts ànims.

Usted está aquí: Inicio Noticias ÚLTIMAS NOTICIAS PLATAFORMA AULES