Recital Vicent Andrés Estellés

L'ALUMNAT DE 3r ESO OFERIRAN UN RECITAL SOBRE L'OBRA DE VICENT ANDRÉS ESTELLÉS

AL SALÓ D'ACTES.

Valencianada 3r ESO

Informa el professor Eugeni Serrano:
Al següent enllaç podreu veure les fotos que ha realitzat l'alumnat de 3r d'ESO durant la #valenciacianadacasolana16.
L'activitat ha consistit a localitzar  i conéixer espais de la ciutat de València mitjançant apps instal·lades als mòbils.

Concert: Totes les cançons parlen de tu

Cartel

Xavi Sarrià i Feliu Ventura canten al Teatro Principal hui dilluns 21 de desembre a les 12.00 h per a alumnes de 1r ide Batxillerat de valencià dels dos instituts públics de Requena.

Els departaments de valencià dels dos centres ho han organitzat després de treballar lectures i escoltar cançons d'aquests dos màxims representats de la música en valencià que, des de fa un temps, també són escriptors.

El cartell ha sigut dissenyat per la professora del IES UNO del Departament d'Arts Plàstiques Rosalía Gil-Orozco.

Teatre al IES UNO: Maleïda Poma

Usted está aquí: Inicio Departamentos Lenguas Valenciano